Media, Informacje

Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie – Nowa kampania reklamowa TK Maxx

Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie – Nowa kampania reklamowa TK Maxx

20 maja br. TK Maxx startuje z nową kampanią reklamową. Motywem przewodnim trzech spotów telewizyjnych jest celebrowanie wspaniałego uczucia, które niesie za sobą odkrywanie niesamowitych, doskonałej jakości perełek w atrakcyjnych cenach! Nowa kampania reklamowa TK Maxx jest realizowana w Austrii, Holandii, Niemczech, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii.  (więcej…)
przeczytaj całość
Siedem zasad skutecznego reagowania na kryzys wizerunkowy

Siedem zasad skutecznego reagowania na kryzys wizerunkowy

Kryzys wizerunkowy jest jak pożar - bez wcześniejszego przygotowania trudno skutecznie z nim walczyć oraz szybko i odpowiednio zareagować. Ostatni rok za sprawą pandemii zapewne przejdzie do historii także pod względem dużej ilości zleceń dotyczących działań kryzysowych. Zwykle stanowiły one kilka, zaś w ostatnim roku nawet kilkadziesiąt procent zadań agencji PR. Od serii złych opinii, po poważny skandal czy negatywny incydent, który może mieć potężny wpływ na reputację.  (więcej…)
przeczytaj całość
Rodzinna powinność kontra pół-praca – czy opieka nad seniorem to już zawód?

Rodzinna powinność kontra pół-praca – czy opieka nad seniorem to już zawód?

Potrzeba wyspecjalizowanej opieki osób starszych stała się faktem. Dowodem na to są nie tylko kwestie demograficzne, takie jak dynamicznie postępujące starzenie się społeczeństwa, ale również aspekty kulturowe. Wciąż powszechny w naszym kraju tradycyjny model rodziny sprawia, że w Polsce opieka nad osobą starszą nadal najczęściej funkcjonuje w sferze prywatnej i traktowana jest jako powinność. Jednak wraz z rosnącą liczbą dorosłych wymagających codziennej pomocy, coraz wyraźniej widać konieczność profesjonalizacji zawodu opiekuna. (więcej…)
przeczytaj całość
Rozwód – o czym trzeba wiedzieć?

Rozwód – o czym trzeba wiedzieć?

Decyzja o rozwodzie jest dla każdego bardzo trudna. Spora część osób boi się ostatecznie na niego zdecydować. Niewiedza o przebiegu takiego procesu, czy też psychiczne przesłanki sprawiają, że czujemy wiele strachu w jego obliczu. W związku z tym warto dowiedzieć się kilku rzeczy na temat rozwodu. W przypadku, gdy będziemy sporo o nim wiedzieli, niewiele zaskoczy nas w czasie samego procesu, a przecież o to właśnie chodzi. O czym zatem warto pamiętać? (więcej…)
przeczytaj całość
Agencja reklamowa z polecenia – przepis na sukces czy marketingową klapę?

Agencja reklamowa z polecenia – przepis na sukces czy marketingową klapę?

W polskim sektorze komunikacji marketingowej funkcjonuje ponad tysiąc agencji reklamowych, jest więc z czego wybierać – pytanie jak to zrobić, by wybór agencji nie okazał się chybiony? W jaki sposób marketerzy poszukują tej „jedynej”? Według badań przeprowadzonych przez platformę brief4U.com wynika, że nadal najczęściej opieramy się na własnym doświadczeniu lub też prosimy o rekomendacje znajomych z branży, którzy już korzystali z usług danej agencji. Rzadziej do tego celu używamy wyszukiwarki internetowej. Czy słusznie? O tym, jakie kluczowe elementy każdy marketer powinien wziąć pod uwagę przy poszukiwaniach najlepszej agencji, a także dlaczego jednostkowe rekomendacje to nie zawsze dobry sposób na podjęcie…
przeczytaj całość
Narodowy Spis Powszechny okazją dla oszustów

Narodowy Spis Powszechny okazją dla oszustów

1 kwietnia 2021 roku rozpoczął się Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 prowadzony przez Główny Urząd Statystyczny. Spis niestety może zostać wykorzystany przez oszustów do pozyskania, nie tylko kompletu danych osobowych, ale również cennych dla przestępców informacji dotyczących naszego statusu materialnego, miejsca przebywania, czy sytuacji rodzinnej. (więcej…)
przeczytaj całość
Branża call center walczy o wizerunek zawodu telemarketera

Branża call center walczy o wizerunek zawodu telemarketera

Media specjalistyczne i branżowe są przychylniejsze telemarketerom niż źródła ogólnoinformacyjne czy blogi – wynika z analizy medialnej branży call center i telemarketingu, przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Cieniem na wizerunku zawodu telemarketera kładą się doniesienia o nieuczciwych praktykach niektórych firm, chętnie podchwytywane przez media.      (więcej…)
przeczytaj całość