5-krotnie więcej sesji webinarowych, a każdy kolejny dzień to podwojenie kont

narzędzia

Zmiana była tak nagła, że nie wszyscy, którzy od kilku dni korzystają z tego typu rozwiązań czują się w tym pewnie. Dlatego ClickMeeting, polski dostawca rozwiązań webinarowych, przygotował bezpłatną bazę wiedzy z uniwersalnymi materiałami przeznaczonymi dla nauczycieli oraz wszystkich innych osób, które chcą w pełni wykorzystać potencjał nauki i współpracy online.

Obecnie rozwiązania typu webinar są bardzo popularne. Wiele osób tworzy swoje spotkania i wydarzenia online, co widać po statystykach ClickMeeting. Od początku marca firma zanotowała czterokrotny wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników. W tym momencie jest pięć razy więcej wydarzeń założonych przez klientów. To też pięć razy więcej zapytań od klientów z Polski, trzy razy więcej od klientów ze świata i 312% wzrost wejść na strony aplikacji. Dlatego firma dwukrotnie zwiększyła wydajność infrastruktury, żeby klienci mogli jeszcze sprawniej posługiwać się narzędziem. To szczególnie ważne teraz, kiedy zainteresowanie tą metodą seminarium oraz komunikacji rośnie.

Akademia Clickmeeting

W związku z tym firma chce wesprzeć klientów w obsłudze narzędzia. Dla osób, które trochę słabiej radzą sobie z obsługą technologii lub zwyczajnie chcą zdobyć wiedzę i poznać niestandardowe rozwiązania, firma uruchomiła właśnie Akademię ClickMeeting. To miejsce tworzone przez ekspertów, którzy uczą zarówno podstawowych jak i zaawansowanych funkcjonalności webinarów. W ramach Akademi udostępniono bezpłatną bazę wiedzy z uniwersalnymi materiałami i grupę na Facebook, gdzie każdy może dzielić się wiedzą. Oprócz tego odbywają się cykliczne webinary szkoleniowe, po których uczestnicy otrzymają certyfikaty elektroniczne. Powstał też poradnik dla nauczycieli jak rozpocząć nauczanie online. Z pierwszego e-booka można m.in. dowiedzieć się jak prowadzić zajęcia lekcyjne, czyli jak utworzyć rozmowę, przesłać uczestnikom pliki, przygotować testy i ankiety online, włączyć tablicę on-line czy tryb zadawania pytań lub udostępnić ekran.

Z dnia na dzień osoby mające mniejszą styczność z technologiami i rozwiązaniami typu webinar zaczęły z nich korzystać. Dlatego chcemy wspierać i ułatwić im prowadzenie spotkań, lekcji, szkoleń czy wydarzeń za pomocą Akademii Clickmeeting. Nasze narzędzie nie tylko pomaga prowadzić zajęcia lekcyjne czy spotkania zespołów, ale też jest wsparciem marketingowym do rozwijania biznesu oraz organizacji wydarzeń.- dodaje Dominika Paciorkowska, Managing Director z ClickMeeting

Uczelnie wyższe już korzystają z webinarów

Wideokonferencje ułatwiają regularne spotkania firmom, które w tym momencie pracują zdalnie. Narzędzie zdobyło też swoją popularność na uczelniach wyższych, ponieważ pozwala prowadzić zajęcia online. Z ClickMeeting korzystają m.in. uczelnie wyższe: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Uniwersytet Gdański, Politechnika Gdańska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Warszawska, Politechnika Łódzka, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku i w Toruniu i Centrum Edukacji Obywatelskiej, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego,  a także szkoły prywatne: Profi-Lingua i DaVinci International Schools. Właśnie dlatego zostały też przygotowane poradniki dla nauczycieli i wykładowców, które pozwalają na szybki start z narzędziem.

By redakcja serwisu

Dodaj komentarz