Są sposoby reklamowania firmy i oferowanych przez nią produktów, których jedyną funkcją jest właśnie reklama. Mowa tu między innymi o billboardach czy ulotkach. Są jednak sposoby na dotarcie do potencjalnych klientów poprzez bardzo funkcjonalne i użyteczne formy reklamy. Jedną z nich są stojaki tekturowe. Więcej na ich temat niżej.
Stojaki tekturowe – czym są?
Wspomniane powyżej stojaki tekturowe to stojaki reklamowe (spotykane również pod nazwą ekspozytory kartonowe), które reklamują daną firmę oraz sprzedawane przez nią produkty. Jednocześnie takie stojaki są niezwykle użyteczne.
Wyprodukowane z mocnej tektury stojaki służą za łatwą w przeniesieniu półkę na produkty danej marki. Boki takiego stojaka to idealna przestrzeń na reklamę. Są one zaprojektowane w taki sposób, by od razu było wiadomo, na potrzeby jakiej marki zostały one stworzone. Znajduje się na nich logo, nazwa firmy, a kolor stojaka odpowiada kolorom związanym z marką.
Stojaki tekturowe – w jakich miejscach się sprawdzają?
Stojaki mogą nie tylko występować w różnych kolorach, ale i kształtach. Większość z nich przypomina wąski regał z kilkoma półkami, jednak można również spotkać stojaki półokrągłe. Wiele zależy od tego, jakie produkty będą znajdować się na takim ekspozytorze oraz jaką markę reklamują.
Stojaki tekturowe, znane również pod nazwą standy kartonowe, świetnie sprawdzą się w wielu miejscach. Spotkać je można najczęściej w sklepach, np. supermarketach, przy kasach. Bardzo często pojawiają się również w mniejszych sklepach kosmetycznych, drogeriach i wielu innych miejscach.
Dlaczego warto inwestować w stojaki tekturowe?
Wiele firm sprzedających różnego rodzaju produkty, od słodyczy po kosmetyki, decyduje się na inwestycję w standy tekturowe. Wszystko z uwagi na mnogość ich zalet.
Są one bowiem dość tanie w produkcji, dobrze eksponują produkty danej marki i mają dodatkowe miejsce na reklamę, z którego warto korzystać.