Internet, Usługi internetowe

Inteligentny dom potrzebuje niezawodnej sieci WiFi

Inteligentny dom potrzebuje niezawodnej sieci WiFi

Wracając do domu z zakupów, otrzymujesz powiadomienia na telefon, że pranie jest już gotowe, odkurzacz zakończył sprzątanie, a w lodówce brakuje mleka i sera. Co ważne, nie jest to sms od żony a informacje od domowych sprzętów, które, korzystając z sieci bezprzewodowej, komunikują się z Twoim smartfonem. Co zrobić, aby nasze WiFi poradziło sobie z taką liczbą urządzeń? (więcej…)
przeczytaj całość
Inteligentne technologie wsparciem dla łańcuchów dostaw

Inteligentne technologie wsparciem dla łańcuchów dostaw

Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne, które mają na celu odciążyć łańcuchy dostaw i zoptymalizować procesy. (więcej…)
przeczytaj całość
Kupujesz przez internet? Rób to bezpiecznie

Kupujesz przez internet? Rób to bezpiecznie

Coraz więcej Polaków kupuje online. Wzrasta liczba osób, które po raz pierwszy zrealizowały zakupy w ten sposób. Zarówno sprzedający, jak i kupujący chce mieć pewność, że transakcja jest bezpieczna. Na większy komfort i poprawę bezpieczeństwa wpływają przesyłki oferowane przez dany serwis ogłoszeniowy. I taką opcję uruchomił serwis z blisko 20 milionami ogłoszeń – OLX. (więcej…)
przeczytaj całość
Branża eventów w złej kondycji finansowej. Wydarzenia online receptą na kryzys

Branża eventów w złej kondycji finansowej. Wydarzenia online receptą na kryzys

Branża eventowa w Polsce odpowiada za 1,5 proc. PKB, a jej wartość wynosi ok. 3 mld zł. Jednak to właśnie ona najmocniej odczuła skutki lockdownów - blisko połowa firm znajduje się w złej kondycji finansowej, z czego 20 proc. w bardzo złej. Jednocześnie rośnie popularność eventów online. W 2021 r. w Polsce za pośrednictwem polskiej platformy ClickMeeting odbyło się jak na razie 10,4 tys. wydarzeń dla ponad 100 uczestników - o 50 proc. więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Rekordowe wydarzenie online zarobiło 57 tys. zł. (więcej…)
przeczytaj całość
Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa

Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa

Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga Polaków skupiona jest w 100% na koronawirusie. Czy rzeczywiście? Wyniki badania przeprowadzonego przez LoveBrands Relations wskazują na coś innego. 77% Polaków oczekuje, że w mediach zaczną się pojawiać informacje niezwiązane z COVID-19.  Konsumenci mediów zamknięci we własnych domach chcą więcej rozrywki, tematów gospodarczych, sportu czy porad kulinarnych. LoveBrands Relations, agencja zintegrowanej komunikacji strategicznej, swoje badanie przeprowadziła na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków powyżej 18 roku życia. (więcej…)
przeczytaj całość
Router – ukryte wsparcie każdej firmy i smart domu

Router – ukryte wsparcie każdej firmy i smart domu

Komputery, smartfony, a w firmach jeszcze skanery i drukarki - cały ten sprzęt podłączany jest do sieci. O ile domy jednorodzinne posiadają tylko kilka urządzeń połączonych z Internetem, o tyle firmy mają go kilkadziesiąt. Jak kontrolować taką ilość elektroniki i nie dopuścić do spowolnienia jej pracy? Potrzebne jest dobre łącze Internetowe i odpowiedni sprzęt. (więcej…)
przeczytaj całość
Homo Quaranticus – czyli czym żyli polscy Internauci w 2020

Homo Quaranticus – czyli czym żyli polscy Internauci w 2020

W minionym roku głównymi tematami rozmów w Internecie były zakupy online, Netflix, dresy i praca z domu, jak wynika z raportu SentiOne. Co ciekawe, o tej ostatniej znacznie częściej rozmawiano, niż faktycznie ją wykonywano. Zaskoczeniem jest również ogromny wzrost zainteresowania siecią klubów fitness Zdrofit w okresie zamknięcia siłowni - rozmawiano o nim pięć razy częściej niż przed pandemią. (więcej…)
przeczytaj całość
Sztuczna inteligencja wskaże radość, hejt, a nawet ryzyko odejścia klienta

Sztuczna inteligencja wskaże radość, hejt, a nawet ryzyko odejścia klienta

SentiOne, polska firma wspierająca marki w zakresie automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem technologii sztucznej inteligencji, jako pierwsza z obecnych na rynku narzędzi do analizy Internetu wprowadza nową funkcję - Raport Analiza AI. Użytkownicy na bazie zaawansowanego silnika przetwarzania języka naturalnego mogą teraz wygenerować raport pokazujący z wysoką dokładnością emocjonalnie nacechowane wypowiedzi Internatów na temat ich produktów czy usług, sklasyfikowane według najważniejszych emocji. (więcej…)
przeczytaj całość