Potykacz reklamowy – drewniany czy pcv?

Reklama outdoorowa przed budynkiem

Skuteczna reklama to podstawa dobrze prosperującego biznesu. Istnieje wiele sposobów, za pomocą których można promować swoją usługę. Jednym z nich jest ustawienie potykacza reklamowego. Czym jest i jakie zalety niesie za sobą skorzystanie z niego? Na jaki rodzaj potykacza warto się zdecydować w konkretnej sytuacji? Tego dowiesz się z poniższego artykułu!

Potykacz reklamowy – co to jest?

Potykacz reklamowy to nazwa, która bardzo wielu ludziom mówi niewiele. Jest to jednak coś, co każdy z nas mija na ulicy prawie codziennie. Potykacz to przenośny, dwustronny stojak, który pozwala na ekspozycję reklamy. Spotkać możemy go właściwie wszędzie – w kinie, teatrze, przed restauracją czy stanowiskiem z lodami. Często znajduje się na nim plakat filmu lub oferta danego lokalu.

Tego rodzaju stojak cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, ponieważ to uniwersalny sposób na skuteczną reklamę. Najczęściej spotykany jest potykacz reklamowy drewniany, na którym można zapisać np. hasło, którym reklamuje się daną usługę, a także jej ceny. Jakie zalety ma zastosowanie tego typu rozwiązania?

Potykacz reklamowy – jakie ma zalety?

Główną zaletą tego rodzaju reklamy jest mobilność. Choć takie stojaki mają różnego rodzaju wielkości i kształty to można je ustawić w dowolnym miejscu – wystarczy tylko kawałek płaskiego podłoża. Stwarza to bardzo duże możliwości usytuowania potykacza. Możemy swobodnie poeksperymentować z miejscem i postawić go tam, gdzie zatrzymuje się najwięcej klientów, np. przed wejściem do lokalu.

Wiele firm decyduje się na potykacze ze względu na ich tanie koszty. Bez względu na to, czy stawiany na tradycyjny, drewniany model, potykacz reklamowy PCV czy wykonany z tworzywa – jest to koszt o wiele niższy niż w przypadku innego rodzaju reklam. Na uwagę zasługuje również jego odporność na uszkodzenia. Dzięki wyposażeniu w zatrzaski zabezpieczone plastikowymi narożnikami jest on chroniony podczas upadku.

Potykacz reklamowy – na jaki jego rodzaj postawić?

W ofercie sklepów możemy znaleźć różne rodzaje stojaków. Potykacz reklamowy drewniany często wyposażony jest w tablicę kredową. Warto wykorzystać go np. kiedy prowadzimy restaurację i potrzebujemy zapisać promocje dnia oraz ceny. Dzięki tablicy kredowej mamy możliwość codziennego zmieniania treści reklamy i dostosowywania jej do okoliczności.

Dużą popularnością cieszą się także potykacze reklamowe z tworzywa oraz PCV. Jest to nieco inny typ stojaków. Są one wyposażone w plastikowe zatrzaski. Pozwalają one na umieszczenie w środku plakatu reklamującego konkretną usługę. Są one bardzo często wykorzystywane m.in. w kinach i teatrach, aby zareklamować film lub sztukę za pomocą plakatu.

By redakcja serwisu epbf.pl

Dodaj komentarz